Gå til innhold

Helgeplaner?


Loppelill

Anbefalte innlegg

Her står det ikke mye på timeplanen i helgen. Det er en bil som skulle ha luftet bremsene.... Men tror kanskje ikke jeg skal blande meg bort i det :)

 

Tydelig at det er på tide med høstferie snart. I dag forsov vi oss en halvtime. Typisk tegn på at en trenger ferie snart. Bare en uke igjen her til høstferien!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thomas skal i bursdag i morgen, ellers så skal han få nytt vindu på rommet sitt - men det er det pappan og bestefar som står for.

 

Jeg skal ut å spise eller på kino med gjengen for å feire en bursdag:) Ikke ofte jeg er ute på kveldene, så det blir nok koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo helgen nesten over, men jeg kan jo fortelle hva vi har gjort. På fredag hadde jeg besøk av en venninne. Mannen var opptatt på jobb. Venninnen min kom kl 5 så hun fikk tid med barna og Linea var helt turbo! Hun er veldig glad i tanten sin. Koselig med litt skravletid når ungene var i seng.

 

Lørdag var vi på senteret. Vi koste oss med sushi lunsj på et nyåpnet sted i byen og fikk handlet vinterjakke til Linea på cubus (fin brun sak med ugle på og pelskant på hetta). Vi var en liten tur innom mamma og pappa også for å hjelpe de med noe. Så var det hjem til Drømmehagen og pizza. Kvelden tilbrakte jeg med å rydde litt og dekke bord.

 

I dag år vi gjester. Skal ha venner på fårikål middag. Blir koselig det. Det kommer en liten frøken på 1 år, ellers så er det bare voksne. Vennene våre er litt treige med å få seg barn! ;) De som kommer i dag har enda ikke sett Linus så det blir hyggelig å få vist han frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...