Gå til innhold

Huff, kan noen sparke me igang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har plenty med ting å gjøre i dag... Bake to sjokoladelangpanner, masse muffins, lage et lag til på iskaka mi, støvsuge hele huset, vaske golvene i hele huset, vaske bad og do, rydde gangen nede (masse flytte pappaesker), pynte barnebursdag bord, steike hamburgere, vaske klær, og ikke minst legge sammen de 5 maskinene som ligger på vaskerommet :o(

BLÆ!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TUPP i Ræva!

Kan godt bytte, jeg kan være hjemme hos deg og bake kake og kose med bebi, også kan du sitte og svare de sure kundene mine på telefonen? :D

Skrevet

Du kan ta vaskingen og kles brettingen?

(baking og baby er liksom greit ;o))

Skrevet

Kjempe spark!!

Også kan du godt bli litt forbanna og sparke hardt igejen.. for jeg har også 1000 ting å gjøre, og kommer ikke igang...

Skrevet

Spark tilbake!

Nå er ene langpanne ferdigstekt og nesten alle klærne brettet og lagt bort! *klapp på skulderen*

Er greit med en liten som er så nygjerrig på alt rundt seg at han storkoser seg på oppdagelsesferd i stua mens jeg holder på med alt annet :o)

Skrevet

Ja hvis bare jeg kunne samle meg ville det sikkert funket her også men jeg er bare lat, og nesten ikke skammer meg engang... Lurer nesten på om det er no' gæærnt oppiher så lat som jeg er går det altså ikke an å være..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...