Gå til innhold

Victomalia.Det er ny terminliste


V.I.Bebbi er gravid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er vitsen med nye terminlister hele tiden? Det kom jo en i går også, som nesten ingen har skrevet seg på. Litt rotete syns jeg. Men ok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du lager ny terminliste, bør du kopiere den siste som ble lagt ut. (18.09,08). Jeg er ikke kranglete altså, men det er jo den enkleste måten å gjøre det på. :-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

signerer victomalia, ikke vits med nye lister heletiden

 

Å så er jeg så sær, at jeg syns det er unødvendig med terminliste før UL, for de aller fleste av oss kommer jo til å få en ny termindato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he =)

 

Synes ikke det er unødvendig i det hele tatt... Man får jo en termin hos legen også, gøy å ha noe å gå etter frem til UL..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin jeg fikk hos legen var den samme som jeg hadde satt selv, legen setter jo bare etter mens dato. Så den er jo ikke noe mer sikker enn den man setter selv.

Men uansett, er ikke termin datoen jeg syns er unødvendig nå, det er termin listen.

 

Det kommer bare til å bli kluss med den.

 

Er jo noen her inne som alt har sagt at, ops hører vist til i april alikevell.

Å på veien til 2.trimester er det dessvere mange som faller av lasset.

 

Disse listene her inne, blir det altid bare mye surr i, ga en listen helt opp sist jeg var gravid å holdt til på april 07, folk får det aldri helt til

 

Altid noen som bare skriver nicke og daton i bunnen, eller som bare kopierer den øverste listen slik at mange detter fra, eller gjør et eller annet annet tull.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var mange som hadde lagt seg til på den gamle,og den nye lå helt nederst på siden,så jeg så den ikke før etter jeg hadde kopiert den...sorry folks!!!!!Jeg har liksom skrevet en link på det jeg også at det ble en feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...