Trine & co Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Jeg er på utkikk etter an hals til lillegutt på 2 år. Liker ikke de "vanlige" med strikkehals og slike smekke-lignende sak på begge sider, da jeg i fjor må ha gjort noe rart med dem, da selve den halsen som var strikket, bare utvidet seg, og da ble jo hele meningen med den borte. Mener at jeg i fjor så en slik som var helt rund, men husker ikke hvor jeg så den, finnes dette til 2-åringer. Jeg er klar over at jeg kan bruke slike finlandsluesaker, men de er ofte så tynne, og de som er litt tykke sitter ikke så bra på lillegutt sitt hode, så jeg vil gjerne høre om dere vet om det finnes slike andre typer som ikke går i stykker i vask.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Jeg vet ikke helt om den typen du forklarer, men vi har den vanlige typen i ull fra Nøstebarn (høyhalset smekke liksom) og den sitter like fint inntil halsen enda. Lang er den også så den kan brettes. Og så kryper den jo litt sammen i vask også.
Nurse80 Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Er fornøyd med fleecekragene fra hogm!! Knapper på siden, og kan vaskes mye! Ellers når det er kaldt så har han ofte tynn ullfinlandshette under luen og fleecekragen.
Trine & co Skrevet 19. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2008 Vi hadde slike som du beskriver fre HM i fjor, og halsdelen kunne brettes ned på den og, men halsdelen utvidet seg bare i vask, og snø og reng kom jo da inni der, dette skjedde med begge 2 vi hadde, selv om vi vasket etter instruksene. Så, det jeg egentlig er ute etter er en sånn type som ser ut som ett skjerf som er festet sammen i en sirkel, atlså bare selve halsen uten de delene som ser ut som smekker på begge sider.
Trine & co Skrevet 19. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. september 2008 Har HM fleecekreger? I størrelse 92? Vet du om de har det i Oslo og nå?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 jeg bruker den til janus og er veligfornøyd også bruker jeg ullfinlanshetten over og lue på toppen på kalde dager. :-) (sparkjøp sin finnlandslue er tulleball)
Nurse80 Skrevet 19. september 2008 #8 Skrevet 19. september 2008 Dem har hatt det hvert år siden eldstemann begynte i bhg. Har ikke kjøpt i år, siden den i fjor passet, pluss litt arv frå eldstemann. Men dem hadde ihvertfall i fjor.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 19. september 2008 #9 Skrevet 19. september 2008 Har en helt rund en til tulla, ikke noe strikking, ikke noe bretting og ingen knapper. Fleece-halsen fra skogstad har værtfall holdt tulla varm i fjor. Kjøpt på G-sport:)
~sjiraff~ Skrevet 19. september 2008 #10 Skrevet 19. september 2008 Cubus har ullhalser. Babyshop også. Det finnes forøvrig plenty av hjelmluer som er tykke.
Trine & co Skrevet 19. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 19. september 2008 Den helt runde, hvor den kjøpt hen, det er en slik en jeg er ute etter egentlig
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 19. september 2008 #12 Skrevet 19. september 2008 Denne har datteren min: http://www.lilletrille.no/shop.asp?p=37370341 Har hatt den siden ifjor tror jeg, og den er både vasket og farget, og har ikke utvidet seg. Ellers så kan du vel kjøpe slik Buff, de kan jo brukes til både hals, lue og pannebånd.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 19. september 2008 #13 Skrevet 19. september 2008 Kan denne være noe? http://www.lilletrille.no/shop.asp?p=37372771
Trine & co Skrevet 19. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 19. september 2008 Den siste der kan kanskje være noe, jeg får se litt rundt i butikkene før jeg bestemmer meg. Jeg liker å se i butikkene før jeg kjøper jeg
nickoline og supermann Skrevet 19. september 2008 #15 Skrevet 19. september 2008 exit/ name it butikkene har en type som er i ull. den skal jeg se nærmere på'1
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 19. september 2008 #16 Skrevet 19. september 2008 Kjøp Buff. Jeg og barna er veldig glade i de. De fåes i både fleece og tynn bomull. Har også hals fra Cubus, de er i kløfritt ull. Er i samme stoff som ullundertøyet derfra. Er veldig fornøyd med de også.
Trine & co Skrevet 19. september 2008 Forfatter #17 Skrevet 19. september 2008 Hei Var og så litt på en slik en for noen dager siden, men er litt redd at den skal være for stor for gutten på 2 år og 4 mnd, eller tror du at den kan passe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå