Gå til innhold

Barnehageforkjølelser


mammatiltussetroll

Anbefalte innlegg

Trodde kanskje vi ville slippe unna litt av disse barnehageforkjølelsene, siden vi tross alt har hatt barn i barnehage i maaange år nå. Men, nei da, så heldig er vi ikke. Ungene har vert dårlig siden de startet i barnehagen, og med forkjølese kommer astmaen. Leni har, siden hun begynte i barnehagen 1. august, totalt hatt 3 dager i barnehagen uten forstøverapparatet. De forstøver henne 2 ganger for dagen, likevel må hun ha medisiner hver 3 time hele natten, i snart 2 måneder.

 

Og nå har Hennie begynt på en ny dårlig periode også, med medisiner hver 3.time dag og natt. Leni var hjemme mandagen, og Hennie var hjemme i går og i dag. Theo holder seg noenlunde, litt forkjølet, men ikke så mye slim i lungene enda. Treningen og lungedrenasjen har nok mye å si for det. Han har også fått nye medisiner for magen, refluks medisin og slimløsende. Og de har funket bra, han har mye mindre magesmerter nå, og bedre matlyst.

 

Og nå når ungene er skikkelig dårlig,så har jeg vert hos tannkirurgen og operert ut en visdomstann. Og har skikkelig vondt. Han måtte skjere ganske masse, og sydde 6 sting. Nå er jeg seriøst hoven og kan knap nok gape. Fikk med noe smertestillende, men har ikke tørt å ta dem. For jeg reagerer på en god del smertestillende. Så ganske masse har falt på mannen min. Men han har jo sluppet å gå på jobb, så det er ikke så synd i ham. Han kan godt være husfar litt, og se hva jeg gjør hver dag.

 

Så, dette var dagen klage fra meg. Får tro jeg er ferdig med sutringen for i dag :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars dere. Syke unger er ikke gilt. Spesielt ikke når det får slike følger. Dere må slappe godt av i helgen og bare ta det helt med ro! Får håpe det går snart over nå for alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er høysesong nå ja! Thomas var hjemme to dager forrige uke, blir forkjøla og hoster så fælt. Men det overraskende fort over:)

 

God bedring til dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som syntes at det var pes nok å ha Linea hjemme i først fire dager og så en dag to uker etter... Blir litt mer styr med flere unger. Ser den, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...