Gå til innhold

Jeg trenger mange tips!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom igjen, vær med på en brainstorming:)

Jeg skulle egentlig bli førskolelærer, men etter snart 2 år med bekkensmerter og rehabiliteringsperiode rett rundt hjørnet, må jeg begynne å bevege meg mot tankeboksen for å finne en ny utdanning som kan passe til en litt skrall kropp....

Har du noen ideer til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt på denne jeg, det må da være noen forslag der ute - kanskje du må skrive litt om deg selv og interesser osv?

Jeg som kjenner deg personlig tenker med engang at du kunne blitt en flink sosionom! Tror ikke det er så vanskelig å få jobb heller. Finnes tre-årige sosionomutdanningslinjer om jeg ikke tar helt feil - kanskje andre som vet?

Skrevet

Juss! Der trenger du ikke å bevege deg mye. Eller advokat/helsesekretær...

Skrevet

Jeg jobber som revisor og regnskapsfører. Tre års høyskoleutdanning, og helt grei lønn. For tiden er det veldig lett å få seg jobb innen regnskap, regnskapsfører er selvsagt også et alternativ. Mye ufaglært arbeidskraft, vanskelig å få folk med utdanning som kvalifiserer til autorisasjon/registrering. Mange av oss kontorsliterne som får dårlig nakke, musearm etc, men dette kan man i stor grad forebygge selv ved å bruke riktig arbeidsstilling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...