Gå til innhold

Hjjeeelp. Samme som modne foreldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemor på 13 mnd har alltid vært en sovebaby! Hun elsker å ligge ute i vogna på dagtid. Nå har vi brukt voksiposen en stund pga det har vært ganske kaldt her i nord. Varmt i sola og kaldt i skyggen!

I sommer måtte vi jo bruke selen som er fast i vogna for at hun ikke skulle sette seg opp i vogna. Nå mens vi har brukt voksien har hun lagt helt stille og rolig nedi der.

Men i går da jeg skulle ta henne inn satt hun oppreist i vogna og var på tur å stupe ut. Heldig vis hadde jeg fluenettet over, det stoppa henne til en viss grad!

I dag da jeg skulle legge henne vred hun seg som en ål nedi posen og reiste seg opp i full fart!

Turde rett og slett ikke ha henne liggende der!!

Nå skal det gå an å sprette opp tre hull i posen, er klargjort for det, problemet er bare at det er en fempunktssele i min emmaljunga!

Noen tips? Vil jo gjerne at hun fortsatt skal få ligge ute å sove.

Akkurat nå står hun i senge å vræler!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ta mål,og sprette opp to hull til.Tenker du må sy rundt kantene,men det er jo fort gjort.Vet flere har gjort det.

Håper du snart får lagt henne ut igjen =)

Skrevet

Det finnes sele som du tar på ungen før du legger nedi vogna, så om ho prøver å komme seg opp så kommer ho ikke lenger enn sittende stilling. Har kjøpt det til mini og skal begynne å bruke den nå til skinnposen. Kosta vel ikke mer enn 70-80 kr mener jeg å huske. Er bedre enn å sprette opp voksiposen (syns nå jeg da).

Skrevet

Carta

hvordan festes denne selen når du har den inni skinnposen??

Har jo ikke lyst å sprette opp voksien nei. Men vil jo gjerne at hun skal sove ute ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...