mamma'n til M & K Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Klapper dere når dere sitter i et fly som akkurat har landet? Selv syns jeg det er hel teit! Skal det liksom ikke være piloten sin jobb å lande flyet? Er det overraskende at flyet landet? Jeg har også observert at dette kun som regel skjer på charter fly. På rutefly skjer ikke dette.... Bare en liten tanke jeg kom på på en fredag. Ha en fortsatt god helg:-))
Gjest Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Enig med deg ... synes det blir skikkelig dumt. Og ja, det er bare på veg hjem fra "sydentur" jeg opplever slikt.
HopsiDeisy Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Ja det er skikkelig harry! Har bare opplevd det på charter-fly, og det sier vel litt! NEI! Jeg klapper ikke!
Ildfluå Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Jeg klapper ikke, jeg og datteren min ler hver gang :-) Det er noe gammelt som henger igjen, det var vel bare dårlige fly og utenlanske som fløy charter før. Så da va de glad at de var vel framme. Det har jeg blitt fortalt. Det gjøres aldri i rutefly, men stort sett har de gjort det til sydenturene vi har vært
mamma'n til M & K Skrevet 19. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2008 ha ha... ja helt enig. Skikkelig HARRY er det. Ja og jeg ler like mye hver gang jeg og.
skorpionfruen Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Ja hva er det? Tenker at det er lettelsen over at man faktisk landet eller noe sånt, eller endelig er reisen over og ferien kan begynne?? Jaja men harry er det enig i den
It's all about me Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Nei nei nei. Er det rart folk for flyskrekk når man skal feire at det landet i en bit.
Gjest Skrevet 19. september 2008 #8 Skrevet 19. september 2008 nei klapper ikke og blir flau på andres vegne når de gjør det... samme som å klappe når en film er ferdig på kino?? hva er poenget med det liksom??
Hikken Skrevet 19. september 2008 #9 Skrevet 19. september 2008 Nei, himmel og hav. Ingen som klapper for meg når jeg har tredd på 18 unger utetøy på jobben min, ikke pokker om jeg klapper for at piloten kan gjøre sin.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 19. september 2008 #10 Skrevet 19. september 2008 Hehe nei,jeg klapper heller ikke,og jeg og har bare stt det på charterturer.Jeg tenker litt sånn at når man lander,så er ferien liksom i gang på ordentlig,en liten feiring for det:)?
Gjest Skrevet 19. september 2008 #11 Skrevet 19. september 2008 Den eneste ganger jeg dro på charterferie fikk jeg bakoversveis da folk begynte å klappe.. Noe så blodharry da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå