*Askepott og hjelperene * Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Jeg får besøk i kveld og vil lage noe god mat. Så har jeg da 3 bokser med skinke,er det noe man kan lage med dem?
Komatrollet ønsker seg spire Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Skinke, løk og ananas-pizza! En slager her i heimen:)
Hikken Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Pai med skinke og brokkoli eller asparges :-) Lager paibunn av 2,5 butterdeig som man forsteker i 10-15 min (ha i bakepapir med tørre erter/bønner for at den ikke skal blåse seg opp), Lag en blanding av en halv boks creme fraiche, 3 egg, 300 g revet ost og salt og pepper. Ha halvparten i paibunnen, legg på skinke g resten av stæshet og hell over resten av blaningen. Stek i 23-30 min ved 225 grader :-) Namme :-)
Hikken Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 nei, 150 gram revet ost, beklager! Pakken med 300 g holder til to ;-) Pleier alltid lage to paier hver gang siden, ostepakka, butterdeigspakken og boksen med creme fraiche hlder til to stykker :-)
Nurse80 Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Pitabrød. Så putter man inn det man vil ha. Jeg bruker skinke, ostetterninger, dressing, mais, salat, agurk, paprika, ananas. Pizzahorn med skinke, løk og evt ananas/sopp som fyll. Pastasalat med skinke, servert med rundstykker!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå