Gå til innhold

Såre brystvorter???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så utrolig ømme brystvorter.. Gjør skikkelig vondt å være nær de! nesten så jeg må sove med BH om natten så ingenting skal komme i nærheten av de.. De er også stive nesten hele tiden..

Hva er dette for noe?? Trodde det var ømme bryster som var normalt jeg, ikke brystvorter:( (eller, normalt og normalt) :)

Har gått 3 uker over mens nå, fortsatt negative tester.. Men hååper virkelig det sitter en spire nå. at det kun er jeg som produserer hcg sent.

Noen som har opplevd noe lignende?

Blir gal i denne ventetiden.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lenge siden du testet sist?

noen får kun ømme brystvorter, mens andre får ømme bryster:)

håper det er sein hcg produksjon da:)

masse lykke til:)

Skrevet

jeg har ikm nå til mandag jeg da, men har veeldig såre brystvorter...wæææ...

har aldri hatt det før , er ikke det et godt tegn på graviditet da ?

lurer.....

Skrevet

Jeg har også kun såre brystvorter, og synlige blodårer på brystene som jeg ikke har hatt før!! Venter mens i dag eller imorgen, enda ikke dukket opp, håper ikke den dukker opp! blir såå skuffa om den dukker opp!

Håper du er gravid da!! lykke til!!

Skrevet

så spennende da:)

håper det går bra for deg å :)

lykke til du å!!!!!

når skal du teste da?

Skrevet

Kan SKRIVE under på at såre vorter er et tegn, jeg har ikke ømme bryster MEN vedlig såre vorter....Og testet pos på CB digital i dag:):) Skulle hatt mens for over 1 uke siden, men har hatt kun brunaktigt utflod og en gang rødt ferskt blod...

Skrevet

Hvor sent går det an å produserer hcg da? hehe..

Har aldri hatt såre brystvorter før, kun ømme bryster.. men ikke så så spesielt mye.. er trøtt dag inn og ut.. føler meg gravid, men testene viser noe helt annet:(

Vil virkelig at det skal sitte en spire nå!

Skrevet

kanskje du får ta deg en tur til lege å få tatt blodprøver! for å være på den sikre siden :)

en venninde av meg testet neg på g-test med nr 1 hun måtte få det konstantert med blodprøve, og den viste pos...

Vet ikke hvorofr det ikke slo ut på urin, men, hun tok vanlig urin test ved ikm og så en uke senre....

kroppen er rar ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...