Gå til innhold

Jeg har så få symptomer!


Vannja

Anbefalte innlegg

Er 5+3 i dag. Det bekymrer meg litt at jeg har så få symptomer! I forrige svangerskap merket jeg mye mer på denne tiden; ømme bryster, avsky mot kaffe, svimmelhet og trøtthet, kvalme etc.

 

Men denne gangen er det veldig lite! Føler liksom at det eneste jeg har som "bevis" er plussen på de utallige testene jeg har tatt.

 

Passe dumt å ønske seg plager, men jeg skulle så gjerne ha merket flere symptomer på at kroppen min er gravid igjen. Er det flere som har det som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke så mange symptomer i min uke 5 heller. Men nå (uke 7) har det satt igang med ømme pupper, kvalme ALT!

 

Det er så forskjellig fra person til person og svangerskap til svangerskap.

Selvom du hadde masse symptomer har ikke det noe å si nå :-)

 

Alt er nok i den skjønneste orden. Og symptomene kommer sikkert litt etter litt.. :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde heller ikke så mye symptomer så tidlig, bare litt ømme bryster...

 

men i uke 7 slo det til, hardt og brutalt... nå er jeg kvalm, kvalm, kvalm. Ikke bekymre deg, det går nok fint: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er i uke 8 med nr 2 og har heller ingen symptomer bortsett fra flere positive tester. Hadde det akkurat sånn ved første svangerskap også og var da veldig bekymret, men det gikk jo helt fint. Synes det er merkelig at det skjer så mye inni kroppen uten at jeg skal merke noe til det.. Alle sier at vi bare er heldig som har det sånn og at det ikke har noe å si, men man begynner jo å lure når omtrent alle andre har masse symptomer...Sist tok jeg tidlig ul for å slippe å gå rundt å bekymre meg, men jeg tror jeg skal vente med det denne gangen siden jeg føler meg mer beroliget fordi det var slik sist også. Vi får satse på at det går bra denne gangen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har det akkurat som du. Forrige svangerskap lå jeg strøken med kvalme, svimmelhet og trøtthet. I dette svangerskapet kjenner jeg omtrent ingenting. Jeg er ca. 5+4.

 

Jeg hadde endel uvelhet i begynnelsen, men det avtok helt. Jeg blir bekymret når det er så forskjellig fra det forrige...og tenker at det er noe galt. Jeg kommer til å bestille legetime snart.

 

Har du vært til legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...