Zitro Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Skal ta tannstein på begge kattene min nå... har ringt til 2 stk dyrleger... Ene skulle ha ca 3-400,- for begge 2. Hu andre skulle ha 750,- per katt!!! For en syk foskjell... skulle ikke vært lov... Har stort sett alltid brukt han første jeg nevnte, men tenkte bare jeg skulle sjekke han litt på pris... og han er en meget dyktig dyrlege! Ihvertfall ingen grunn til å bytte ut han som fast veterinær nei.
HopsiDeisy Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 skulle ikke vært lov... Nå er alle vetrinærer private, og kan ta hvilken som helst pris de vil! Akkurat det samme som private tannleger og private leger! Det er ikke noen av disse nevnte som får noen som helst midler fra det offentlige. Derfor vil prisene variere. Mye som regnes inn når man driver en slik praksis. Alt fra husleie, betaling av dyrt utstyr, antall vetrinærer (gjerne spesialister) osv.. På det private markedet kan man heldigvis alltid velge helt selv hvem man vil bruke!!! Gå til den du vil og betal det han vil :-)
Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 når jeg skulle til dyrlegen med den ene hannkatten min å få en sprøyte med antibiotika så kastrerte han den, fjerna tannstein, rensa ører og gav han sprøyta for 400kr Det er også en god erfaren dyrlege. En kjempekoselig gammel mann, pleier å bruke han når jeg kan men har ikke alt av utstyr som røntgen osv. Flere ganger jeg har vært der tar han bare en 100 lapp for evt medisiner han har gitt katten... Mens de unge nyutdanna dyrlegene som jeg har hatt veldig dårlig erfaring med tar noen sinnsyke priser..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå