Mammie88 Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Får bare svake pos tester..Blør litt..Er 6 dager over ikm ... Noen som vet dette eller har opplevd dette p vært gravid? Mammie*lyst på en til
*SmurfeMamma* Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 når testen er posetiv så er den posetiv, så da er du nok gravid:) mange som blør litt i begynnelsen av svangerskapet... vent noen dager til og ta en ny test da er den nok mer posetiv:) gratulere!!)
Mammie88 Skrevet 19. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2008 men den ha jo vært svak pos siden sist torsdag...
*SmurfeMamma* Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 da får du kjøpe en clear blue digital.... da slipper du være i tvil:)
Gjest Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 jeg fikk det i en uke i mai og det endte med sa.. ikke for å skremme, men det var en kjemisk graviditet, altså befruktet egg som ikke festet seg.. er nå gravid igjen og i uke 13 og fikk sterk strek på første test denne gangen.. kanskje du skal kontakte legen din å få målt hcg verdiene dine? det gjorde jeg den gangen... lykke til, håper det går bedre for deg enn med meg den gangen!
Mammie88 Skrevet 19. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. september 2008 Men skal man ikke ha smerter når man har sa?? Vurdere å ringe lege nå
Kjersti73 Skrevet 19. september 2008 #8 Skrevet 19. september 2008 Heisan! Hadde kun svake pos tester da jeg ble gravid første gang og det var til og med med tvillinger, så ikke tenk på det. Var litt sterkere denne gang og det er bare med ett barn. Gravid er du. Når det gjelder at du blør litt, så er det vanlig når egget fester seg, men ville nok fått sjekket det. Gratulerer og lykke til!
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 19. september 2008 #9 Skrevet 19. september 2008 Som de andre sier; det kan både være helt normalt eller tyde på at graviditeten ikke er helt som den skal være og kan ende i abort. Så blir litt opp til deg selv om du klarer å vente og se eller om du føler for å kontakte lege for å få målt Hcg med 2-3 dagers mellomrom. Det siste vil kunne si noe om sjansen for at det ender i abort. Ikke for å skremme, altså, men tror nok selv jeg ikke hadde fått roen på meg før jeg hadde tatt prøvene for å få vite mer... Lykke til, håper spira di klamrer seg fast!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå