Gå til innhold

Hvorfor får jeg bare svake pos tester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får bare svake pos tester..Blør litt..Er 6 dager over ikm ...

Noen som vet dette eller har opplevd dette p vært gravid?

Mammie*lyst på en til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er normalt. Uansett om streken er svak, er den pos. Mange som blør litt i begynnelen tror jeg..

Skrevet

Håper dette stemmer da, men rart att ikke streken skal bli sterkere

Skrevet

Tar du testen fra morgenurin? Hcg nivået i urinen vil være mer konsentrert om morgenen når du ikke har drukket på en stund. Dette kan gi tydeligere testsvar.

Skrevet

Testa med morgenurin ja, men forsatt like svak strek på testen, kanskje litt tydligere nå enn før.. Men er det ikke slik hvor svak streken er så har det ikke noe å si, det har ikke noe med hcg nivå å gjøre det ?? eller ?+ føler meg litt dum ang dette

Skrevet

Hva slags test har du brukt da? Jeg fikk best resultat med clear blue, den andre jeg brukte var svak..

Skrevet

hei:) selg inn et bilde da?

har lurt på hvordan det gikk med deg...

når det er sagt tok jeg en test i uke 7 da hadde jeg testet pos siden uke 4. (grunnet blødning, måtte jeg berolige meg selv hehe;) )

men iallfall, den var ikke så sterk som kontroll streken, men nå er jeg 21 uker på vei, og masse liv i magen..

Skrevet

Testet med digital på ikm dagen men da fikk jeg ikke gravid, hadde da teste svak pos på billigstrimmel og qr dagen før, men den digitale re ikke så sensitiv som de andre.. Tok cb idag å det kom en svak strek, eller den ble tydligere etter som minuttene gikk.. Teste også med billigstrimmel å den viste svak pos og

Men viss det har vært en kjemisk graviditet å om det er mensen jeg har fått så skulle de jo ikke slå ut mere pos nå ??

Skrevet

Selg ?? Hei ja:)

De er fortsatt svak pos, så enten er det bare en ufarlig blødning eller så er de vel en kjemisk graviditet ..

Skrevet

ring legen din og ta en blodprøve.. jeg også blødde litt i begynnelsen...

Skrevet

Mhm..vurderer det , men hvordan var blødningen din da?

men er mørk rød, med noen små blodklummper og slimetee

Skrevet

Er du langt over ikm? Hvis du er langt over ikm ville jeg tatt en sjekk hos lege for å være på den sikre siden. Det står vel at positivtesten skal være omtrent like sterk som teststreken. Sterkere strek etter de anngitte minuttene skal man se bort i fra.

Det er jo veldig greit å finne ut av. Man vil jo gjerne vite at man faktisk er gravid. Og hvis du ikke er det så er det jo kjekt å vite om det er noe annet som gjør at du har forhøyet hcg.

Si til legen at du får uklart svar. Mulig de da kan sjekke hcg via blodprøve også. (Jeg vet det er mulig, spørsmålet er om legen vil gjøre det.)

Lykke til!

Skrevet

Selv fikk jeg positivt svar samme dag som ikm. (Vanlig CB test.) Men jeg har sett her inne at noen ikke får positivt svar så raskt. Kan muligens avhenge av hvor regelmessig syklus man har og om man er helt sikker på tid for el. Hvis du klarer ville jeg gitt det en snau uke før du prøver igjen. Er det fortsatt uklart svar da ville jeg ringt legen for å slippe og lure mer.

Skrevet

meensen min har ikke vært regelmessig de siste mnd...

Skrevet

Jeg testet svak pos på alle mine billigtester(strips) 7 stk:)

Svak svak (så vidt jeg kunne skimte) på CB vanlig. Og dette var 6 dager før ikm med alle sammen.... Samme dag testet jeg også gravid på 2 stk CB digital. to dager etter testet jeg svak pos hos legen. Så jeg vil nå si at de digitale er godt følsomme. Er 6 + 1 i dag:)

Håper du er gravid...

Lykke til!

Skrevet

jeg testet svak svak positiv 8 dager over ikm denne gangen. da jeg var på tidlig ul viste det seg at jeg har hatt sen el. og var 7 dager kortere på vei enn vi trodde ut i fra min vanlige syklus.

så det kan værenoe slikt for deg også. men jeg har også lest at det hender at hcg ikke er like sterkt utviklet så tidlig. og derfor man ikke altid får positivt svar.tidlig

men du har svak strek og da er den positiv. du er nok gravid.

Skrevet

Hei.

hadde jeg vært deg hadde jeg kontaktet legen.Det kan være menge grunner til at testenne dine ikke blir skikkelig positive.Du kan være gravid,men produserer hcg seint,ikke for å skremme,men det kan hende du er gravid utenfor livmor.da er ofte testene svak positive og man småblør.Men da skal du ha vondt også.ikke nødvendigvis med engang,men etter hvert.Ta deg en sjekk.det skader jo ikke:))

Lykke til og håper du er gravid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...