Mammie88 Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Får bare svake pos tester..Blør litt..Er 6 dager over ikm ... Noen som vet dette eller har opplevd dette p vært gravid?
har4barn Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Jeg har opplevd dette en gang. Pos. test to dager før ikm (veldig svak), og den ble ikke sterkere. Etter hvert forsvant den mer og mer, og 4-5 dager over ikm kom tanta. Dette var en typisk kjemisk graviditet. Dette er grunnen til at mange ikke tester før ikm, for da slipper man å bli så forventningsfull. Håper for deg enda... Lykke til!!
Mammie88 Skrevet 19. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2008 Hmm...Men jeg blør jo ikke så mye, det er lyst brunlig/litt rosaskjær i fargen..slimete, normalt blør jeg mer, med kraftige menssmerter
har4barn Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Svarer deg en gang til. Litt mer positivt denne gangen:). For denne graviditeten startet med det jeg trodde var mensen. 2 dager med brun utflod (som beg av mensen), men det ble ikke mer, og heller ikke særlig smerter. Sluttet etter 2 dager, og den tredje dagen testet jeg positivt. Er 31 uker nå. Lykke til!!!
Mammie88 Skrevet 19. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2008 Det er veldig slimete..Har ikke smerter unntatt svake mensmurringer men bare såvidt det er ..Håper det er en såkalt spotteblødning da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå