strikkemegihel Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Har etter eldstemann mange bodyer og strøpebukser som VAR naturfarga, men som etter bruk er fulle med flekker av diverse.... Ullet er like god kvalitet på så eg tenkte eg kunne farge det, har skaffet ullfargemiddel i mange flotte farger, men har ingen erfaring med dette. Vil det farge av? Nokon som har prøvd dette
Fru Shakespeare Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Ja, har farget flere plagg. Blir kjempefint, og fargen har holdt seg godt. Gjelder å følge bruksanvisningen godt, da ;-)
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Hvor kjøper dere det ullfargemiddelet da? Har tenkte på det samme med det lyserosa ulltøyet til jentene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå