*venter nr. 2* Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Jeg har hatt litt rar mens-syklus.. Jeg fikk den igjen etter bare to uker.. Etter 6 uker viser det seg at jeg er gravid. Jeg har ingen kjennetegn på at jeg er gravid. Derfor mistenker jeg at jeg kanskje har mistet.. noen som har opplevd dette før?
Guttemamma :o) Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 *trøsteklem* Jeg har hørt om flere som ikke har hatt gravidfølelse de første ukene og mnd av svangerskapet så jeg tror ikke du har mistet. Har du hatt noen blødninger eller magevondt etter at du oppdaget at du var gravid da? Ta en test til davel eller ta kontakt med legen din og få en henvisning til ul for å få det bekreftet. klem
Gjest Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Er ikke helt sikker på om jeg skjønner hva du mener, men begge gangene jeg har vært gravid har jeg vært uten symptomer de 6-8 første ukene. Men trenger ikke merke på kroppen at en er gravid. Ma er jo relativt sjelden, så dersom du har mistet er jo sannsynligheten stor for at det skulle ha kommet en blødning i forbindelse med aborten. Det enkleste er kanskje en tur til legen og be om henvisning til tidligultralyd. Men det kommer jo an på hvor langt du ev. er på veg...
~~DoraDora~~ Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Jeg skjønner hva du mener... Det er dessverre en mulighet for at du mistet da du hadde blødning (som bare kom to uker etter forrige mens). Testene kan slå ut positivt flere uker etter at en har mistet, så det du kan gjøre for å få vite med sikkerhet raskest mulig er å få tatt en Hcg blodprøve. Da ser de om hcg reduseres, eller om det økes. Er det på vei nedover har du nok mistet, og er det på vei oppover er du fortsatt gravid. Det kan selvfølgelig også sees på ultralyd, men de tar oftest en blodprøve for å finne ut av det. Lykke til...krysser fingrene for at alt er ok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå