Gå til innhold

Spraytan i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff. Gifter meg om 14 dager og er hvit som et laken. Skulle gjerne hatt litt farge på kroppen, og innser at eneste måten jeg kan få det på er å jukse... Noen som vet om et OK sted å ta spraytan i Oslo? Hva er ca pris for noe slikt? Hvor godt sitter det? Brukte selbruningskrem en gang jeg var forlover, og den svertet over på undertøy + kjole... Vil ikke at brudekjolen skal være brun på innsiden etter den store dagen. Taknemlig for alle gode tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om spraytansteder, men hva med solarium? 3 ganger i uken de neste to ukene? Jeg gifter meg om tre uker, og tok solarium første gang i går. Tenkte å ta 2 ganger i løpet av de neste 6 dagene, så får jeg se om jeg må ta en ekstra gang eller om det er nok.

Har ellers hørt at spraytan er veldig fint på dagen og et par dager etterpå, men så blir det skjoldete og flassete. Men dette kan sikkert variere fra person til person og sikkert sted til sted også.

Skrevet

Jeg vil bare advare deg litt mot spraytan. Det kan bli skikkelig stygt om huden ikke passer til det. Jeg tok den en gang før 17 mai, skulle ha hvit kjole. Så ut som om jeg hadde bada i gul oransj maling. Å så satt det som bare det på kroppen og var umulig å få av. Gjør heller som Sivalur sier, ta litt sol så du ikke trenger å løpe rundt som en gullerot på dagen din! Å med den hvite kjolen blir det jo ikke akkurat bedere....

Lykke til!

Skrevet

Joda. Har absolutt tenkt på solaium, men som relativt nybakt mamma har jeg ikke så mye tid til overs. Og med min hud rekker jeg definitivt ikke bli brun på 14 dager. Griserosa på den store dagen er ikke så mye bedre enn gul... Kanskje jeg bare må finne meg i å være lakenhvit da...? Ingen med positive spraytan opplevelser?

Skrevet

joda det kan bli veldig fint var på salong og spurte. Ho sa att det var viktig å skrubbe seg og ikke gå på medesin antibiotika for det får kroppen din til å skille ut ett stoff + ho anbefaller enn prøvetime først for å finne din nyanse lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...