Gå til innhold

Nå har lillegutt byttet bilsete...

Anbefalte innlegg

Skrevet

7,5 måna og ble for stor til babysetet som gjekk te 13 kg. Men han e godt øve 10, og stor og lang så gjekk ikkje lengre å presse ned i babysetet.

Snudd han fremovervendt da vår bil ikke hadde plass til bakovervendt, og ungen elska plutseli å kjør bil!!

Skyt meg den som vil...... Hehe, men ingen dårlig samvit her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skriver du innlegget da om du ikke har dårlig samvittighet?

Du har snudd barnet ditt altfor tidlige! Å det er ikke for å "skyte" deg jeg sier det. I tillegg så er han for lett til det nye setet sitt! Du kan virkelig ikke ha sett deg inn i dette med sikkerhet i bil! Hva tenker du med??

Du vet at det er tryggere å ha barnet bakovervendt i forsetet enn å ha det forovervendt bak?

Jeg tviler på at bilen deres ikke plass til enten bakovervendt bak, eller bakovervendt forran. Jeg har en liten personbil (seat) å jeg har lillemann bakovervendt i besafe sete som er ganske stort..

Du vet ikke hva du utsetter barnet ditt for! Det er da bedre med en sur baby på tur, enn en skadet/død baby!

Barnet skal helst sitter bakover til 3-4 år. Å du har snudd ved 7 mnd.!

Håper dette innlegget var for å provosere! Hvis ikke så BURDE du har dårlig samvittighet!

Skrevet

Hvis du ikke har dårlig samvittighet.. Er det en skrytetråd da eller?

Dette er virkelig ikke noe å skryte av, at du faktisk setter barnet ditt i livsfare hver gang dere er ute å kjører!

Makan.. Hva tenker du med?

Skrevet

Deg gidder jeg ikke tenke på, men syns synd på gutten din ved en eventuell kollisjon.

Skal krysse fingrene for at det ikke skjer så lenge han er i bilen!

Har du forresten sett noe videoklipp av hva som skjer med nakken til så små når du snur dem fremover?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...