Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Jeg pleier å få mine foreldrepenger den 20. Det har aldri vært for sent. Men har ikke fått dem i dag! Vi er avhengig av at vi får pengene i dag. Har dere fått?
Puppesnuppa Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Trodde fristen var 25 for utbetaling av foreldrepenger... Min mor jobber på NAV og hun sa at 19 er siste frist for registrering siden foreldrepengene kjøres manuelt og ikke automatisk som for eks sykepenger. De fleste begynner tidlig å registrere for å bli ferdig før den 19, kanskje du bare har havnet litt lengre bak i bunken.. Bankene oppdateres kl 1530, så det kan hende at du har fått de til da?!
Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 19. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2008 På brevet fra nav står det at den skal utbetales den 20 og det har den gjort til nå. Vi skal i dåp i helga og mannen må ha finklær så jeg begynner å bli passe redd... skal prøve igjen etter kl 1530. Tusen takk for svar
pandabjørn Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 men kjære deg klokka er jo ikke 1030 ennå og det er mange timer igjen av dagen så det er godt mulig at du får pengene senere i dag.. men det kan jo også hende at du ikke får dem før mandag siden den 20 er på lørdag er det ikke litt sent å se på finklær til mannen din 2 dager før dere skal i dåp?? går jo ann å ha en pen svart bukse og en fin skjorte, man trenger ikke dress selv om det er dåp
Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 19. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2008 ja håper på det.. Jo det er alt for sent, men det har kommet så mye i veien.. det ordner seg sikkert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå