MammaMia123 Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 I vår familie kjøper vi julegave til alle tantene/onklene våre... Men nå aner jeg ikke hva jeg skal kjøpe til dem. Trenger noen gode forslag til gaver. Skal helst ikke koste over 100 kr.
du og jeg og vi to Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 En god bok? Deilig kaffe og en pose med noen sjokoladebiter? Eller foreslå at dere kutter ned på gavene i år? Neida, jeg er bare ikke så vant til at man kjøper til alle tanter/onkler;) I år kommer jeg til å foreslå at de som pleier å gi gave til meg (mine tanter og onkler) kun kjøper til gutten min i år. Det pleier å være slik at de voksne har gitt til sine nieser/nevøer, og så har de voksne gitt seg i mellom. Men nå er jo alle voksne, og jeg synes det blir unaturlig at de skal kjøpe gave til meg nå. Gi heller til barna.
trompetisten Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 - Matchende lys, servietter og duk/løper - Husholdningsting; oppvaskbørste, zalo, kjøkkenhåndduk etc etc - Twist, konfekt el.l - Flaske vin - Gavekort - Nissefigur
MammaMia123 Skrevet 19. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2008 Ja det er i grunn unødvendig at vi voksne kjøper til hverandre... Men vi har veldig god kontakt alle sammen da. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå