englegutt/2prinsesser+spiren Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 lenge siden jeg har vært her inne nå, men nå trenger jeg litt hjelp har ei datter på 4mnd og som jeg ammer, nå på søndagen skal jeg på kurs. hvor mye melk burde jeg pumpe ut til hvert måltid?
englegutt/2prinsesser+spiren Skrevet 19. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 19. september 2008 ingen?
du og jeg og vi to Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Hvordan var nå dette igjen... De spiser 15% av sin egen kroppsvekt fordelt på døgnets måltider. Så dersom hun veier 6 kilo og spiser 9 ganger i døgnet spiser hun ha 100 ml til hvert måltid. Dette er jo veldig unøyaktig da, men en grei huskeregel. Jeg beregnet vel 20 ml ekstra og hadde gjerne litt ekstra i frysen i beredskap.
englegutt/2prinsesser+spiren Skrevet 19. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2008 tusen takk ;O) da burde det holde i masse vis med 2 flasker på 200ml på 5 timer (pluss at jeg ammer henne rett før kurset begyner ;O) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå