Gå til innhold

Når barna deres blir invitert i bursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til venner fra skole, barnehage eller andre venner. Gir dere da beskjed om de kommer eller ikke? Jeg har alltid gjort det. Syntes det er greit selv å vite hvem som kommer eller hvem som ikke kommer.

Nå som eldste har begynt på skolen, har de slik "postkasse", som det blir levert inf i mellom skole og hjem. Er en litt stor plastlomme. Er veldig greit. Oppi der kommer også bursdags invitasjoner. De som vi har fått, har det stått med ett mob nr, så jeg har sendt en meld om at min gutt kommer. Men jeg vet ikke hva som er vanlig..Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å følge det de ber om. Som regel blir det da bare svar/melding dersom hun ikke kommer.

Skrevet

Ja vi svarer høflig ja eller høflig nei.

Synes det er viktig å takke for invitasjonen også jeg...

Skrevet

Jenta vår har nettopp blitt innvitert i bursdag til ei i barnehagen. I innbydelsen stod det at vi måtte gi beskjed om vi ikke kom så da har jeg ikke gitt lyd fra meg. Hun skal gå.

Skrevet

Jeg bruker å gi beskjed bare beskjed hvis de ikke kommer.

Skrevet

Selv synes jeg det er best å få svar fra alle når vi inviterer til bursdag. Hvis noen ikke kommer vil jeg vite det og jeg vil ha tlf.nr til foreldrene til barna som kommer i tilfelle jeg trenger å kontakte dem hvis noe skjer.

Veldig variabelt om folk takker for invitasjonen eller ikke. Det er vel mer vanlig at folk sier ja eller nei. Når man sender sms til noen for første gang bør man iallfall avslutte med å skrive navnet sitt, men noen kutter til og med det. Hva skjer med verden, da??

Skrevet

vi gjør det det står i innbydelsen at vi skal

Skrevet

Jeg gir også bae beskjed desom de ikke kan komme, om ikke noe annet står på invitasjonen.... Hadde nettopp bursdag selv til min datter, på invitasjonen der sto bare mitt mobilnummer, men ikke hva deskulle gi beskjed om...... 11 hørte jeg ikke noe fra, 1 ga beskjed om at hun ikke kunne komme og 3 stk takket for invitasjonen å sa de kom...:) De resterende 11 kom alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...