pinglo Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 På tide å fylle opp skapet med varme klær. Hva trenger jeg? Hun er 17 mnd.
Gjest Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Jeg synes ull fra spar kjøp er helt ok. Jeg har brukt det til begge mine, og de klør ikke - og den holder seg vaske etter vask. Men de er små i str da. Og coop obs pleier å være billigst på Janus. Barnas hus har innimellom tilbud på 99 kr pr del - og det er jo verdt å få med seg. Janus er også helt ok.
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 jeg kjøper ulltøy på cubus og hm. Synes det funker fint jeg. Ulltøyet jeg kjøpte hos cubus nå er litt tykt og virker lunt og godt!
Dotten Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Vet at Barnas Hus har tilbud denne uka til ullundertøy for 99,- per del! Ellers har Obs til ca kr 129,- til vanlig. Begge deler er Janus ull!
Gjest Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Er det den typen med bomull innerst ? vi har hatt en del plagg av den typen fra Cubuc (Peanuts) i ren ull - og det har rett og slett smuldret opp etter kort tid. Blir vasket på ullprogram og rundt 30 grader - samme som alt annet.
hamsterpia Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Hmm...minsten her brukte den typen med ren ull fra cubus i hele fjorvinter,og jeg er kjempefornøyd med det. Har kjøpt samme slaget til han nå også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå