pandabjørn Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 lager en tråd hvor vi kan taste litt, vet ikke hvor opptatt du er på jobben om dagen heller?? går det bra og trives du??? Jeg er sykmeldt har vært det siden permisjonen min gikk ut 2 sept og kan gå sykmeldt 1år noe jeg kommer til å benytte meg av har akkurat levert Sander i bhg, mens linnea lå i senga si å sov....det går veldig greit faktisk,er snakk om max 10 min borte blir alt for mye stress om jeg skal ta med henne i bhg ! det hender hun sitter i bilen hvis jeg har time hos fysioterapauten eller et annet sted har fått en ny " støvel" som jeg skal bruke på det bene som jeg har sår på under stortåa, jeg går 2 ganger sykehuset for å skifte på såret mitt slik at de ser om det blir bedre med "støvlen" for da kommer ikke tåa ned i bakken om du skjønner..? så jeg har dagene fulle bestatt....er hos fysio hver mandag + at jeg er på sykehuset hver mandag og torsdag morra og jeg går hos kiropraktor hver uke/3 hver uke..så jeg har nesten full arbeidsuke jeg hehe... + at jeg levere Sander i bhg hver dag utenom tirsdager litt uvant og slitsomt men jeg har bare godt av det... i går hadde mannen min bursdag og han fikk en IPOD 8 GB av meg og han var strålende fornøyd, han lastet over 600 sanger som han hadde på pc sin over til IPOD'en sin..... tror jeg får slutte her blir jo litt langt får heller dele opp historiene i steden hehe klems
Mockanin Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Hei du. Koselig å høre fra deg igjen. Men vet du hva, jeg tror vi tar dette på mail. Jeg sjekker den i ny og ne (flere ganger om dagen). På den måten kan vi holde en samtale gående vet du :-) Sender mail om ikke så alt for lenge. Må bare få gjort noe her først.'
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå