Gjest Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Hva tenker dere når dere hører navnet Isabel? Mannen min liker Isabella, men jeg heller litt mer mor Isabel. Jeg har også lyst på et mellomnavn (evt. foran). Hva passer da best til Isabel? Det er liksom ingen jeg faller sånn veldig for. Jeg liker navnet Lydia eller Lidia, men syns kanskje det blir litt mange I'er hvis vi skal ha det sammen med Isabel....? Lidia Isabel? Lydia Isabel? Hva syns dere?
Mortiletbittelitenurk Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Isabel er fantastisk fint! Isabella er også flott! Ser for meg en spansk sjønnhet med langt mørkt hår som går i en blomstereng med en kurv i hånden... Nora Isabel Leah Isabel Hva synes du forresten om Nicoline? Jeg har veldig lyst til å bruke dette navnet, siden det er et gammelt familienavn...men min samboer synes det er forferdelig tungvindt og merkelig...
Gjest Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Nicoline er ikke dumt! Hadde ikke passet for min del, men syns ikke det er tungvint eller merkelig! Når det gjelder det du sa om at du ser for deg en spansk skjønnhet med langt mørkt hår når du tenker på Isabel eller Isabella, så er det jo da perfekt at jenta vår blir 1/4 italiensk. Min svigerfar er fra Italia. Ser for meg ei lita jente med mørke, lange krøller. Mannen min har svart hår, og jeg har krøller. Sønnen hans har riktignok blågrønne øyne og blondt hår, men....hehe! Vi får håpe vi får ei jente som ligner litt mer på han sånn fargemessig. Hehe! Men nå er jo jeg like blond som ex'n hans (moren til sønnen), så det er jo mulig det blir ei lita lys jente også. Nora er for vanlig! Dessuten kjenner jeg ei som skal kalle sin datter Nora. Så det blir ikke aktuelt. Leah liker jeg ikke så godt.
Jente2011 Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 isabel e ei vennina, syns navne e kjempefint:)
Gjest Mammamoms Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Isabell er et kjempefint navn! :-) Det er et av de jentenavnene som står på min ønskeliste. For min del liker jeg Isabell bedre enn Isabella. isabella er jo forøvrig også navnet på en is, uten at det spiller noen rolle. Jeg har også tenkt litt på navn sammen med Isabell, og har fallt for kombinasjonen LINNEAH ISABELL! Mnnen min synes det er fint, men ikke helt overbevist enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå