Gå til innhold

Assosiasjoner til Isabel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere når dere hører navnet Isabel?

Mannen min liker Isabella, men jeg heller litt mer mor Isabel. Jeg har også lyst på et mellomnavn (evt. foran). Hva passer da best til Isabel? Det er liksom ingen jeg faller sånn veldig for.

Jeg liker navnet Lydia eller Lidia, men syns kanskje det blir litt mange I'er hvis vi skal ha det sammen med Isabel....? Lidia Isabel? Lydia Isabel? Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen spsielle assosiasjoner annet enn at Isabel for meg er ei lyshårete jente...ikke mørk:)

Syns navnet er ganske "tungt" så jeg ville ikke hatt flere navn enn det.

Skrevet

Isabel: Får assosiasjoner om en søt, mørk jente. Gjerne mulatt :)

Er personlig ingen fan av dobbeltnavn og like Lydia men synes Isabel er litt vel "fint". Men smaken er som baken, heldigvis!

Skrevet

Vi satser på en søt, mørk jente. Hun blir 1/4 italiensk, så et litt eksotisk navn må vi ha.

Skrevet

Isabel er kjempefint! Jeg har tenkt på Isabella selv, mest fordi så mange heter Isabell. Men Isabel med bare en l er nydelig!

Jeg er veldig fan av mellomnavn, ikke nødvendigvis for å bruke det i dagligtalen, men bare for å ha det der, for "Per Olsen" henger det ikke akkurat mye identitet over. Hadde det derimot vært "Per Christopher Olsen" hadde det vært myyyyyye bedre :)

Skrevet

hehe,her hjemme er det omvendt. mann min vill isabell/ isabel hvis det blir en jente, og jeg vil isabella :) hehe men trur det er en gutt vi venter så er ikke sikkert vi trenger å "krangle" om det :) Gutt er vi enige da.. tenker det blir en William :) lykke til :)

Skrevet

Kjempefint:o)

Vi har valgt Izabella da til den lille jenta som vi venter

Guttenavn er ikke bestemt enda

Skrevet

isabell er et nyyydelig navn,men ganske risky å bruke:) få som passer til det navnet:) lurt å kombinere det med en anna navn:)

Gjest leelu25-nr.2 *30.03.09*
Skrevet

Vennina mi heter Isabell, hu er mørk, brunt hår og nøttebrune øyne :)

Veldig fint navn:)

Skrevet

Hallo, det er jo ikke sånn at alle Isabell'er må være mørke?

Jeg kjenner ei som heter Iabell og som er heeeeeeeeelt lys!

Skrevet

Jeg tenker på IS...............................når jeg hører navnet Isabell

Skrevet

jeg liker det navnet jeg, hehe skal selv kalle datteren vår isabelle, passer veldig til michelle som er navnet på vår andre datter.

Skrevet

Isabella er fint, selv om jeg ikke ville valgt det selv. Izabella vil måtte stave navnet hver gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...