Gå til innhold

Litt fortere enn planlagt...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegull er strax 6mnd,og jeg har funnet ut at jeg er gravid igjen!! Var ikke helt planlagt,men er ingen krise heller:) eller er det..? Hoff,vet ikke helt jeg..er jo selvfølgelig gla..men jeg tenker på økonomi..å hvor tungt d ska bli å være gravid me en smårolling i tilegg osv. Er d noen som har lingnende erfaring?kunne vært greit å høre hvordan andre har taklet samme situasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm. Kanskje ingen svarer fordi de ikke har tid til å være på BIM...

 

Vil tro det blir veldig travelt ja. Men til gjengjeld blir jo barna så jevngamle at de blir bestevenner. Sikkert ikke dumt på sikt! Om enn litt tøft for deg nå i begynnelsen.

Skrevet

Lillegutt er 6 mnd om 3 dager, og jeg er 5 uker på vei med neste :)

 

Vi hadde planlagt to tette og vi vil få 14 mnd mellom de to minste. Det er mange fordeler med å få to så tette. For oss passet det veldig godt.

 

Vi er forberedt på at det kommer til å bli tøft i begynnelsen, men vi gleder oss masse.

 

 

Skrevet

selv har jeg ikke tette barn, er i mitt andre svangerskap og er 6 + 3 på veg (etter sa i april). men jeg selv var ett år og 3 måneder da min lillesøster kom til verden, og ikke nokk med det men da jeg var 2 år og 4 måneder og min lillesøster var 1 år og 1 måned kom min andre lillesøster... mamma og pappa hadde planlagt to tette men ikke tre, men som mamma sier; det som skjer det skjer, og det skjer av en grunn! Mamma hadde det stress til tider, men hun har sakt i ettertid at hun ikke ville endret på noe :)

 

krever nok litt mer planlegging enn vanlig, men alt går seg til ska du se ;) dette kommer til å bli en flott opplevelse for dere alle skal du se :)

Skrevet

Det kommer en nr. 2 veldig mye fortere enn tenkt her i huset også. Det blir 18 mnd mellom dem og ja kan ikke si annet en at det nok blir hektisk og jeg er også nervøs for økonomien og mine fremtidige jobbmuligheter. Men velger å fokusere på det positive, hadde vel egentlig aldri trodd at jeg kunne bli tobarnsmor. Slet i flere år for å bli gravid med den første og hadde på mange måter forsonet meg med at det sannsynligvis ble et enebarn her i huset. Nå får barnet mitt søsken og de blir tette i alder, noe som trolig blir fint for dem når de vokser til. På en måte gruer jeg litt for å fortelle alle at jeg er gravid igjen. Føler at alle vil tenke; å herregud vet dere ikke hvordan dere kan unngå det eller? Og at de vil tro at barnet ikke er ønsket. Men det er absolutt ønsket:)

Skrevet

Hei:) Vil bare si at jeg fikk mine to første veldig tett.Ble gravid da eldstemann var 6,5 mnd.Det har gått veldig bra:)) Det blir selvfølgelig veldig travelt ,men de har hatt og har så mye glede av hverandre:))

Skrevet

jeg b le gravid når lille mann var 6 mnd, det var tungt og stressende særlig det første året når begge var bleie unger, men i dag er de 3 og 4 år og de har så godt av hverandre, de har alltid noen å leke med:)

så slipper man jo søsken sjalusi, de er så små at de ikke "skjønner det"

det går nok sikkert fint, har jeg klart det kan hvem som helst klare det, hi, hi..

 

Skrevet

Tusen takk for svar:) er godt å høre at de fleste bare har positive erfaringer:) Skjønner jo at det kommer til å bli tungt til tider,men dette skal jeg klare:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...