Gå til innhold

Hvis dere holder dette innlegget oppe.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

smart å sørge for å lese hele innlegget kanskje?;-)

hun får jo ikke testa, for hun har ikke test....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er jeg hjemme igjen...uten test. De solgte ikke tester!!!! Har masse annet apotekervarer, men ikke gravtester. Nå har sladrekjærringene mye og snakke om, uten noe nytte. Dette er min uflaks altså....

Skal bestille på linken lenger oppe her, så kan dere bli med på testing når den kommer i posten. Hvis ikke tante rød kommer før den tid....Dette var nedtur

Skrevet

Jeg skjønte ikke helt svaret ditt dåsa06 - har du lest hele innlegget? ;) Hun har kastet seg i bilen og kjørt for å kjøpe test et annet sted. Jeg er også spent!!

Skrevet

Æsj da!! Skikkelig nedtur ja, så kjedelig. Krysser fingrene for at det ikke dukker opp noe tegn på at du ikke er gravid - og vi er med å teste når du endelig får tak i noe å teste med!

Skrevet

I know, men dåsa06 skrev sitt innlegg før det;) Jeg postet mitt svar samtidig som HI skrev at hun ikke hadde fått tak i test.

Skrevet

Ja,så måtte jo jeg og dytte på denne da....Men kommer hun hjem uten en test nå så blir jeg snurt altså;)

Skrevet

De hadde ikke tester på det andre stedet heller! Så nå må vi vente helt til testene fra billig-tester kommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...