♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Fyller 30 år i morgen og har sagt at de som vil kan komme til kaker og kaffe en gang i løpet av dagen, når det måtte passe dem. Har bakt masse kaker, men har begynt å tenke på om jeg burde hatt noe "mat" også (f.eks. smørbrød). Ha egentlig ikke ork til det. Har mye som må ordnes før den tid. Hva hadde dere gjordt? Er det ok med "bare" kaker?
melkekua™ Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Kaffe & kaker er perfekt nok ) Er de sultne får de spise litt mat hjemme før de kommer.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Ja - de vet jo hva de går til siden du sa kaffe&kaker ) Og stikke-innom-besøk er ikke det samme som middags-/smørbrødbesøk, så jeg hadde slappet av med det. Så sparer du de stooore kokkekunstene til en evt større feiring eller et annet middagsbesøk )
Gummianda:) Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Kaffe og kaker er jo kjempebra:) Om jeg har noe annet pleier jeg bare lage litt enkel "fingermat". Noen kyllingvinger, kjøttboller, dip/saus, litt grønnsaker....rett og slett bare litt plukk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå