FruMamma med nr 2 Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Vi venter jente nr 2 og sliter litt med navn:) Vi har god tid enda, men alltid fint med tilbakemeldinger... Jenta vi har fra før har et norrønt navn, så det hadde egentlig vært kjekt om begge hadde det, men ikke for en hver pris da. Vi skal like navnet også.....Her er det vi har kommet opp med til nå: Julie Ingrid(norrønt) Guro(norrønt) Aurora Ida Takk for hjelpen:)
♥♥♥ Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Min rangering er: Aurora Ingrid Julie Ida Guro Men- det er jo smak og behag
MintCondition Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Datteren vår heter Guro, så jeg syns såklart det er det absolutt flotteste navnet Utenom det har jeg veldig sansen for Ingrid (og Sigrid, men det sto ikke på lista di). Hadde vi fått en jente nå tror jeg hun skulle hett Ingrid eller Tiril, men det blir en gutt, så han skal få navnet Peder
batteriet! Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Jeg har ei jente som heter julie så synes selvfølgelig det er et nydelig navn, men likte også ingrid og aurora... Lykke til med navnevalg.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 hvis miner jente skal hun hete ingrid så det er helt klart toppen av lista for meg ellers liker jeg julie på lista de. kjente en gang ei lita jente som het Ylva syntes også det er fint om dere liker det da.
FruMamma med nr 2 Skrevet 19. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. september 2008 Vi hadde egentlig bestemt oss for Ingrid, men så kom jeg opp med Julie:) Nå får jeg liksom ikke det ut av hodet,men har kke fått mannen helt på gli enda:)
har4barn Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Den ene jenta vår heter Tora,og vi er veldig glad i det navnet. Blir det en ny jente nå, så har vi Runa som et alternativ. Gleder oss til november!! Lykke til!!
FruMamma med nr 2 Skrevet 19. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. september 2008 Runa er et veldig fint navn...det heter datra vår:)
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 19. september 2008 #9 Skrevet 19. september 2008 Min rangering er Ingrid Julie Ida Aurora Guro
Gjest Skrevet 19. september 2008 #10 Skrevet 19. september 2008 Julie er fint Ingrid er fint Guro er grusomt Aurora er fint Ida er fint, men litt kjedelig. Lykke til med navnvalget;)
DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 19. september 2008 #11 Skrevet 19. september 2008 ingrid! synes ingeborg også er fint, men stod ikke på lista.. tror folk synes det er litt gammeldags 'alle' heter aurora. jobber på skole- der er det mange auroraer. men om det var jente var det aurora som var mitt førstevalg i begynnelsen. kanskje ikke viktig for alle, men jeg vil ha et navn som ikke alle heter.. så det ikke blir en aurora b. og en d i klassen.. Men for guds skyld det er et kjmepfint navn=)
birrisj05.02.09 Skrevet 19. september 2008 #12 Skrevet 19. september 2008 Aurora er nydelig! Og ingrid er fint..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå