Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Min eldste fikk da han begynte på skolen nå i høst i første klasse. Jeg trodde aldri han skulle ville bruke den over tid eller våkne nok av den til å stå opp.. Det er vekke klokke formet som en fotball som synger en sang, HØYT HØYT,, og sier good morning når han trykker den av. Han trykker den på hver kveld og våkner av den hver morgen og står opp selv. jeg er nesten enda i litt sjokk.. Hva gjør deres?
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Nei, 2 kl min har ikke det, har heller ikke prøvd, for jeg trodde det ikke gikk...hehe:) Men nå skal jeg jaggu prøve.....
~~DoraDora~~ Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Nei det gjør de ikke, men jeg kunne godt tenkt meg at de gjorde det, så slapp jeg mase på de selv
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Han har en vekkerklokke, men bruker den ikke, han våkner alltid kl 7-7.30 uansett, så jeg ser ikke vitsen. Selv må jeg jo uansett stå opp kl 8.00 for å smøre mat til han, så om han ikke er stått opp ennå rekker han det fint da. Han vil aldri ha frokost. Men jeg sover jo sjelden lengre enn til kl 7.30, for da våkner somregel lillemor.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2008 når begynner han på skolen? her begynner de kvart over 8. han går til skolen, og må gå hjemmefra ti over hall 8. har da god tid, men trenger det. kl ringer kl kvart på syv. han er trenger det med tid for å få på seg klær, vase litt. spise og gjøre seg klar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå