Gå til innhold

Er det mulig og kaste opp lydløst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt av et spørsmål så tidlig på morran, men jeg bare lurer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det hadde ikke jeg klart vertfall. Her blir det mye ufrivillig brøling..;)

Skrevet

Si det, har ikke så mye erfaring. Men er det morgenkvalme?? Går vel hvis man virkelig må kaste opp og det kommer lett. Tror aldri jeg har klart å kaste opp lydløst, men nå kaster jeg svært sjelden opp, heldigvis. Men håper på litt morgenkvalme til vinteren... ;)

Skrevet

Nå fikser ikke jeg og kaste opp i det hele tatt,så tror det høres ut som en blanding av jungelens dyr når jeg kaster opp altså;))))

Men det er sikkert noen som klarer det altså.....men jeg stiller meg IKKE i den rekken:))))

Skrevet

Ja, har ofte kastet opp lydløst jeg, nå i de første mnd av svangerskapet hvor jeg var mye dårlig. Bare å åpne munnen og bøye seg, så kom det :P (æsj).

Skrevet

Spørs litt om det er mye eller lite som kommer opp. Ligger guffa klar og spruter ut går det fint uten lyd, men får man mer krampebrekninger så klarer jeg ikke å holde volumet nede på "mute", hehe.

Skrevet

Hehe ... jeg hadde ikke klart det i hvertfall.

Her i gården er det både brøling og klynking forbundet med oppkast :-(

(Hadde forresten ventet at innlegget skulle vært signert med et nøff, så ble litt overrasket der ;-))

Skrevet

Ikke morgen kvalme.. bør ikke være det. Men har en sønn på 13 år som jeg misstenker for å være skulesyk. I dag sto jeg rett utenfor dodøra og vente på plass på badet mens jeg snakket med mannen min som var der inne. 13 åringen var på do og eneste lydene vi hørte derfra var skapdører som ble lukket opp og igjen. Etterpå påstår han at han hadde kastet opp. Jeg sa hva jeg mente om den saken og da ble han jo piss sur og påsto at jeg aldri trodde på han osv. Som jeg også sa til han så hadde jeg misstanker om at han hadde vært skulke syk i ny og ne i vår, for han ble alltid syk og kastet opp når han var hos oss. Hos oss er det ingen hjemme på dagtid, noe det er hos faren (han bor 50/50 hos oss). I det siste har han også tatt seg en oppførsel ovenfor meg som ikke er bra. Etter en diskusjon/krangel stakk han ut vinduet sitt til faren sin og kom med ganske grove løgner om meg. Ene øyeblikket så koser og nusser han på meg og det neste gir han meg blikk som nesten sender meg i grava og freser til meg.

Jeg ringte jo faren når jeg kom på jobb og tok en prat med stemoren som svarte. Hun også syntes det var merkelig greier og dem også har jo reagert på dette før. MEN jeg føler og er egentlig ganske sikker på at dem tror på de løgnene gutten serverte om meg for noen uker tilbake. Det føles sånn i alle fall. Jeg har i alle fall blitt redd for å si for mye til han, redd for å snakke til han når det er noe og redd for å be han om ting.

Oi, nå fikk jeg øst ut litt også gitt.

Skrevet

Oisann... da var det ikke noe koselig, som jeg trodde (graviditet).

Høres vel litt ut som skulkesyke det der ja.. kanskje du blir nødt til å ta en fridag neste gang han er 'syk' og være hjemme sammen med ham. Da må han ligge i sengen, ingen tv, ingen godtespising, bare ligge og slappe av for å bli frisk. Det er kjedelig det! Morsommere med skolen da.

Lykke til, er nok ikke bare bare med tenåringer i huset. Noen år til vi kommer dit.

Skrevet

heisann M

jeg hadde ikke klart å være lydløs og heller ikke mannen min når vi har spysyken :( her brøler vi i all makt hehe..

tror heller ikke at T er syk og kaster opp heller som du sier selv så misstenker du han for å være skulesyk.....og han er jo akkurat i den rette alderen også går han ikke i 7 kl eller hvordan er nå det igjen??

synd å lese at han lyver om deg og at du ikke kan snakke om alt til han mere og at du også er redd for å be han om ting..

hva sier mannen din om dette??

klem

Skrevet

Hehe ja..Naar jeg er daarlig er det som regel lydloest....

Skrevet

Sett springen på full guffe... da kan de andre ha "hørt feil" dersom de spør.. Kjenner meg igjen. Lykke til

Skrevet

jeg gjør det- hvetrfall nesten. en ting er jo hvis jeg går på badet tidlig og sitter å brekker meg masse først. men nå som jeg er gravid så er det så vidt jeg rekker frem til doen og da kommer det med en gang. det eneste som høres er spyet som treffer vannet og så kommer det liskom hoste lyder på slutten, mellom oppstøtene eller hva jeg skal kalle det. ellers er det nok ganske lydløst....

Skrevet

Hehehe..nøff, ja=) Noen som er i overkant opptatt av oppkast:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...