Gå til innhold

Når går ammeslutt-grensen for dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min personlig var inntil 2 år, veninna mi ammer datteren sin på 3,5år. Det er etter min mening på grensen til at det blir ubehagelig. Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

14 mnd. når de kan begynne å spørre etter pupp, så har det gått for langt. mener jeg

Skrevet

Jeg syns man kan amme så lenge man ønsker det selv. Det er opp til hver og en. Jeg hadde ikke reagert hvis noen sa de ammet til barnet var to år men var barnet eldre hadde jeg nok tenkt...oida. Men som sagt det er personligt.

Jeg ammet min gutt til han var 14 mnd og da var det helt nok for meg. Lillebror blir snart 1 år og ammeslutt nærmere seg med stormskritt.

Skrevet

Jeg er helt enig i at det er en veldig personlig ting, å gi litt kosepupp til en på 1,5 år morgen og/eller kveld er helt greit men må si jeg reagerer når en 3,5åring bretter fram puppen midt på dagen mens vi er på besøk.

Skrevet

For meg personlig ville det nok vært to år som hadde vært den absolutte grense.. (Om jeg hadde fått til ammingen da..) Men hva andre velger å gjøre, er helt opp til dem! Og amming er bare fint, flott og naturlig, og misunner veldig dem som får til å amme lenge.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...