3stk Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Skal bake en stor langpanne,må jeg bruke 2 poser eller holder det med en og kan kaken fryses?
Gjest Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Det holder med en pose og kaken kan fryses om du ikke tar på glasur.
Sivalur Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Det holder med en pose. Den kan fryses (men som det meste annet smaker det jo best ferskt...)
pkv5 Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Den er veldig go, pleier å ha oppi en dæsj ekstra smør, da blir den enda mer saftig..;)Har ikke prøvd fyllet fra Toro enda..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå