Gjest Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Positiv test i går, er veldig, veldig glad. Det blir vårt andre barn. Terminen regnet jeg ut er ca. 30.mai.
solsikke76 Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Jeg testet også positivt i går! Har også termin 30. mai. Ble helt skjelven i beina, da jeg så strek nr to. Er første pp denne mnd, så det har vært full klaff. Jeg har tre barn fra før, og vi hadde egentlig ikke tenkt å få flere, men i løpet av sommeren har det vokst fram et ønske om en liten til. De andre barna er 10, 7 og 3,5 år. Vi er så heldige!Håper bare alt går bra, den tanken ligger alltid å lurer i bakhodet, spes så tidlig i svangerskapet. Lykke til, til alle!
Gjest Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Gratulerer til deg også! Og alle andre :-) Visst er vi heldige. Som du sier, man er litt redd for at det skal gå galt, men jeg prøver å tenke at sjansen er god for at det går bra. Deilig å ha dette forumet nå som det er så tidlig, og man ikke vil fortelle det til alle og enhver :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå