Elsker jenta si<3 Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Våknet og syntes det var litt fuktig på lakenet og mellom beina..Så jeg gikk opp og vasket meg, og der for det plutselig en gul ting,så rant det litt...Har vannet gått,eller var det bare ltt urin,eller hva som skjerVar det slimproppen som for?trodde det var blod i den,jeg.. Skal jeg ringe føden eller ikke? Har tatt på meg bind nå for å se om det kommer mer.. Hos en venninne av meg gikk vannet,men hun skjønte ikke at det var det som hadde skjedd,er litt redd for at det samme skal skje her.. Er 37+5
Elsker jenta si<3 Skrevet 19. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 19. september 2008 Og kan man kjennes litt tissetrengt ut?
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Eg ville ringt føden å snakket med de:)
Maracuya Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Hvordan går det? Snakket med føden? Virker som slimproppen ikke nødvendigvis trenger å ha blod i seg. Lykke til i hvertfall, venter på rapport!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå