Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Fikk ikke så mye info etter innsetting, og lurer egentlig på fra når den er sikker? dag en? og hvordan det er mtp sex og disse blødningene som kommer etterpå, bør man vente? takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Er sikker fra dag 1, men bør vente litt pga infeksjonrisiko (en liten uke..?) Jeg blødde i nesten 3 måneder etterpå.... Har litt spotting i perioder, og har hatt to perioder med menstruasjon (???) som har vart i 3-4uker (mindre enn min vanlige mens, men mye mer enn spotting...) har hatt den i i 10 måneder nå..Hørte fra ei at jeg måtte gi den et år på å stabilisere seg,- jeg blir ikke gravid, så da holder jeg ut ) Gir den et år så får jeg se...Kjenner MANGE med HS,- og alle er kjempefornøyd og ikke blødd siden "Innsettingsblødning" gikk over....Bare jeg som jeg vet av som sliter,- så stor sjanse for at du blir fornøyd )
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Jeg må bare si at jeg blødde i 3 uker ,hver mnd i 4 år!!og jeg begynte og blø hver gang jeg hadde sex.
AndreVonDrei Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Samme her! Jeg nappet den ut før året var omme...hvordan i all verden holdt du ut i 4 år?! Hvorfor tok du den ikke ut?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Fordi alle sa at det ville gå seg til og jeg er sånn som blir gravid bare noen ser på meg og det var eneste prev jeg kunne bruke.prøvde p sprøyte først og på den gikk jeg opp 10 kg på 2 mnd ,fikk masse kviser og hadde mensen i 6 mnd sammenhengende...Så spiralen var hakket bedre.hehe. Nå kan jeg ikke bruke noe prev:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå