Desemberprins kom 20des :) Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 vi kan ha sex 2ganger til dagen og han vil fortsatt ha mer, vi har sex hver dag selv om jeg nesten sover kan han ikke la være. Det er jo koselig, men kan bli litt masete.Han var borte en lang helg og det enest han skrev og pratet om var sex,jeg sov når han kom hjem men da ble jeg vekket (på en koselig måte) for han kunne ikke vente til neste dag.......Han blir liksom sur hvis vi ikke har sex en dag.......Noen dager blir dette en ordentlig turn off for meg,jeg har ikke så stor sexuell apetitt som han har og prøver å si det på en fin måte.Men han blir sur hvis det fremstår som om jeg ikke synes sex er så viktig alltid. Har han et problem eller er det jeg som har liten lyst?
Bøggly Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Jeg synes nok mannen din har unormalt stor lyst når han ikke en gang kan prate om noe annet når dere er fra hverandre. Nå vet ikke jeg definisjonen på nymfomani, men i mitt hode; ja han virker til å være det!
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 19. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2008 begynner snart å lure altså......er ikke alltid moro når en egentlig har lyst til å sove.Vi kan ikke bare bade sammen og slappe av sammen i badekaret,det blir sex uansett.Mulig jeg er træg altså....
Gjest Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Hvis han blir sur når dere ikke har sex en dag kan det jo være et problem. Han har nok et behov som er godt over gjennomsnittet. Går det ann å forklare det for han at du synes det er ubehagelig? Ellers vil jeg applaudere for at dere klarer å få tid til å ha så mye sex:), vi har rett og slett ikke tid og/ eller overskudd vi:(
Løven,fisken og vekten Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Syns det er mannen din som har ett problem her...Skjønner godt at det blir slitsomt...
Gjest Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 min ex var på samme måte, og noe av problemet til at vi flyttet fra hverandre nå var at jeg ikke klarte å ha sex nå i starten av svangerskapet og fikk null forståelse for det.. jeg har normalt samme appetitt som han, så det ble nok en stor omveltning.. men han skjønner sef nå at han var litt på bærtur.. men ikke helt sikker på om jeg vil tilbake til det der...det blir slitsomt, for livet er ikke sånn at jeg føler jeg kan være en sexdronning 24/7...
Bøggly Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Ja, mulig at du er treg, men da er jeg enda tregere! Jeg hadde seriøst ikke kunne vært i et forhold til en mann som "forlanger" (selv om det blir gjort på en pen måte) sex flere ganger om dagen! (Ikke hver dag heller for den saks skyld). Jeg hadde fått den plikt-følelsen, og det er turn-off, big time for meg!
mamma-til-4 Skrevet 19. september 2008 #8 Skrevet 19. september 2008 For å si det slik:mannen din hadde klikket hvis han var med meg hahaha.....JEG er kjip jeg da altså Heldigvis tåler mannen min å få et nei...og det ganske ofte om dagen. Jeg er trøtt og sliten, og heldigvis blir han ikke sur som din..... Jeg har andre behov enn bare det å ha sex hver dag. Nærhet er jo veldig viktig,men her i huset MÅ det ikke bli sex ut av det. Synes nesten mannen din er litt respektløs jeg,men meg om det......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå