Gå til innhold

Hvor mange dager igjen fredag 19.09??:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Masse lykke til. Har igjen 41 dager til termin,så i morgen er jeg HØYGRAVID:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

27 dager igjen nå :-) Har begynt å pakke bagen nå :-) Venter påfyll på konto slik at jeg kan stikke ut å kjøpe ny kosedress og legge ned i bagen c¨,)

Begynt å dele inn dagene i halvtimer slik at tiden går fortere ( og jeg får NOE fornuftig gjort i allefall ).. Endrer gjøremål hver halvtime ( dvs. annenhver halvtime sitter jeg på pc, og annenhver husarbeid ++ ).. hehe..

Skrevet

40 dager igjen nå! Aaaaaltfor lenge føler jeg..

Skrevet

54 dager igjen.....og det går så fort......oææææ....har så mye jeg skal gjøre----

Skrevet

har 67 dager igjen.. alt for lenge! jeg er den som har lengs igjen av alle.. hjelper å gå inn på terminklubb for mai og juni da. hehe. de har virkelig lenge igjen!

Skrevet

HELDIG:) har 30 dager igjen, å vill føde nå!! kjempe lei:)

Skrevet

34 dager igjen :-) Så i dag starter baby klesvasken og diverse :-) Masse lykke til til dere fødeklare :-D

Skrevet

UL termin om 23 dager, men mens termin i morgen :-)

Skrevet

Jeg har startet på min uke 40 idag, og har 9 dager igjen til UL-termin. Er sååå lei, ikke fordi jeg har særlig mange plager - men går jo bare og venter og venter.... Gleder meg bare til å hilse på nurket nå :) Håper det skjer noe i helgen!!

Skrevet

30 dager igjen her :o)

Lykketil med fødsel dere med termin idag og de nærmeste dagene!

Gleder meg til det er vår tur ;)

Skrevet

40 dager igjen og HØYGRAVID!!!!

Vært på kontroll i dag og alt er i skjønneste orden!

Skrevet

26 dager igjen i dag, helt utrolig hvor fort tida går nå! -lei av å ha vondt i bekkenet, men ikke lei av å være gravid enda, kan godt gå lenge til bebi kommer :)

Skrevet

44 dager igjen her:) snart høygravid =p

Skrevet

Jeg har 77 dager igjen :-)

Heldigvis, er ikke klar på lenge enda..he, he!

Skrevet

30 dager igjen! Gleder meg kjempemye, men er egentlig ikke spesielt lei. Nyter den fine magen og alt livet inni.

Skrevet

29 dager. Så nå er det bare en uke til permisjon..:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...