Gå til innhold

Er det noen her inne? Trenger raskt svar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 34+3 dager. Jeg har veldig liten mage, og jordmor har rynket på nesten over sf målene gjennom alle kontrollene. Men har sagt vi ikke trenger å bekymre oss ENDA. Vanligvis er babyen veldig aktiv, hver dag! MYE! Men det siste døgnet har jeg nesten ikke kjent noe. Har kjent babyen, men ikke at den beveger seg. Vil ringe noen, bare få bekreftet at ting er bra. Men er redd de på føden vil synes jeg overreagerer. For jeg kjenner barnet, men det er ikke i aktivitet. Hver kveld bruker det å holde på sånn at jeg blir lei, men ikke nå..... Måtte bare stå opp, klarer ikke å sove.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann, Hadde jeg vært deg så hadde jeg ringt føden. Ikke noe kjekt å gå å bekymre seg. De er der for at vi skal kunne ringe dem ikke bare når vi skal føde. De har egen opservasjonspost for gravide på sykehusene.. jeg trodde at vannet mitt hadde gått og jeg kom inn og de sjekket det kjapt. Ikke tenk at det er sikkert bare du som overreagerer. Det er bedre å være på den sikre siden :)

Skrevet

Trodde ikke det var noen her jeg nå.. Tusen takk for svar!! Jeg er veldig bekymret. Men skal jeg ringe liksom.. Jeg vet ikke hva jeg skal si.. Og jeg har kjent babyen, bare ikke i aktivitet, bare at den er der liksom.. Off.. har inntrykk av at de på føden i Molde er så sure mennesker, er redd for å bli avvist...

Skrevet

Bare ring og si akkurat det du skriver. At du kjenner babyen, men ikke bevegelser. Ingen ting å bekymre seg for. De kan ikke bli sure på deg for det er jobben deres. Min jordmor sa at hvis jeg lurte på noe som helst eller var bekymret for noe etter hennes arbeidstid så skulle jeg ringe føden og ikke til legevakt. De på føden er jordmødre og er vant til å få disse spørsmålene. Ring med en gang du :)

Skrevet

Ja, jeg bør ringe. Er veldig pinglette av meg på sånne områder. Men du har rett, det er jobben deres. Å jeg trenger bare å høre at babyen har det fint..:)

Jeg ringer jeg=)

Skrevet

Gjør det! Alltid bedre når man har fått snakket med noen som har peiling :) La meg få høre hva de sier da..

Skrevet

Da har jeg vært på føden. Babyn hadde det bra, har trolig snudd seg sånn at jeg ikke kjenner sparkene nå. :) Lettet, nå skal det bli godt å sove. Takk for støtten :)

Skrevet

Det var godt å høre :) Nå kan du slappe av uten å gå rundt å engste deg. Jeg har akkurat våknet til murringer å kynnere. Er på overtid, så jeg krysser fingrene for at noe er på gang, men kan jo hende hun lurer meg igjen! Syns bebisene er ganske flinke til å lure oss :) Lykke til videre i svangerskapet!

Skrevet

Takk det samme! Håper det ikke var lureri da, si ifra hvordan det går med deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...