Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Nå er jeg møkk lei motgang altså!!! I juni flyttet jeg og ungene inn i ny leilighet. Og trives egentlig kjempe godt. Det eneste aberet har vært naboen nedenfor.. Han er ekkel! Jeg pratet med ham et par ganger i begynnelsen for å være høflig, men har oversett ham etterpå fordi han kom med ganske så personlige spørsmål og var rett og slett ekkel! Han har ofte sittet og stirret opp på huset i timesvis. Og nå fikk jeg plutselig tekstmelding hvor det sto: "Hei **** det er naboen jeg har tenkt å sende lenge men nå tok jeg mot til meg håper du ikke blir sur da jeg må få si du er en fin jente det har jeg synes fra første stund jeg så degmå bare si deg det håper du å barna har det bra hilsen naboen sov godt ****" Mannen er nærmere 50 år, og jeg har ikke lagt opp til dette!!! Jeg sendte en mld: Hvilken nabo? Og fikk tilbake: "Meg rett ned vi som har pratet så mye sammen skjønner Jeg ringte politiet og joda han har flere saker på seg!! Er ganske redd ja! Må vel bare lete etter ny leilighet nå da:-(
Northernlights Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Her må du ganske enkelt si strengt ifra at du ikke er interessert i menn i det hele tatt. Æsj, hadde en sånn opplevelse selv rett etter siste bruddet mitt. En mann inviterte meg ut, og da var det en befrielse å si at jeg allerede hadde en kjæreste som var i spesialstyrkene...men uff, det var ekkelt, Skjønner hvordan det føles.
Gjest Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 utrolig ekkelt sånn der.. typisk at han ikke bryr seg om hun sier at hun ikke er interessert i menn.. så går han vel i fistel visst hun har med seg en fyr hjem.. leier han også der? leier han kommunalt? kunne du snakket med huseier eller noe?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Dette hørtes rart ut. Har vanskelig for å tro at man kan ringe politiet, gi dem et navn og få vite om vedkommende har saker på seg eller ei. Det er jo tilnærmet umulig å få en vandelsattest på seg selv, engang, fordi politiet må kunne være sikre på at man ikke blir presset av andre til å utlevere eget rulleblad. Politiet har da vel taushetsplikt?
Gjest Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 de kan si om de kjenner til vedkommende.. de har ikke lov til å gi ut videre informasjon. måtte skaffe besøksforbud for et par år siden. å da trengte jeg bare si fornavnet. så sa de ååjaa.. ****** ja ..
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Det er jo lov til å spørre når man er redd. Tror det kanskje var en glipp, men politiet har kanskje sagt noe sånt som "vær forsiktig" eller lignende?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Hei. Takk for svar. Han eier huset han bor i selv. Lurer litt på om jeg skal ta en prat med naboene rundt her.. Vet at de jeg leier hos også er litt redd ham. Når jeg søkte opp nr hans, har han registrert adresse et annet sted, og politiet hadde ikke kjennskap til at han bodde her. Jeg vet ikke hva politiet har lov til eller ikke, men det han sa var at de hadde fått rapportert flere lignende hendelser, men at det ikke var noen dom på ham. Og så sa han at jeg ikke måtte ta noe kontakt, bare overse ham, for hvis jeg responderte ville det trigge ham. Jeg er ihvertfall veldig glad for at je fikk denne informasjonen. Jeg er veldig i tvil om hva jeg skal gjøre nå. Bli her og være redd for meg og barna? Eller flytte? (har ikke så lyst til det).
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #8 Skrevet 19. september 2008 Siste innlegg var fra HI selvfølgelig;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå