irenemn Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Heisann, min sønn Emil på rett over 10 mnd er så heldig å ha blitt en av de ti finalistene i sjarmtrollet i blenda konkurransen. Har du/dere lyst å hjelpe til med noen stemmer?? hadde vært KJEMMPE KJEKT. vi ligger foreløpig på 2 plass,,,, her er linken til hans side; http://sjarmtroll.blenda.no/vis/1bWcqF3a6IE eller du kan gå inn på blenda.no emil sin film heter; "storetåa er deilig" mange klemmer fra emil og mamma irene
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Åå, så hæærlig!!;) Du har en stemme fra meg i alle fall;) Lykke til i konkuransen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå