Gå til innhold

blenda ungen,,, din stemme???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, min sønn Emil på rett over 10 mnd er så heldig å ha blitt en av de ti finalistene i sjarmtrollet i blenda konkurransen. Har du/dere lyst å hjelpe til med noen stemmer?? hadde vært KJEMMPE KJEKT. vi ligger foreløpig på 2 plass,,,, ;) her er linken til hans side;

 

http://sjarmtroll.blenda.no/vis/1bWcqF3a6IE

 

 

eller du kan gå inn på blenda.no emil sin film heter; "storetåa er deilig"

 

 

mange klemmer fra emil og mamma irene

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åå, så hæærlig!!;);)

 

Du har en stemme fra meg i alle fall;)

Lykke til i konkuransen!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...