Gå til innhold

Noen som har mat tips til en med gallestein :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger gode og kanskje rimelige middager for en med gallestein, altså fett fattig mat,,,, :) :)

blir litt mye wok og kyllingfillet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Googla "gallestein+kost" og fikk bla opp denne linken

http://debatt.sol.no/node/5769081

Er sikkert flere andre gode ord du kan bruke en kost for å få opp enda mer :)

Må bare legge til at dette med kost er veldig inviduelt.

Noen sier at de kan leve på bananer for det vet de ikke fremkaller anfall, mens andre kan føle smerten bare av å se bananen.

Skrevet

fiskepudding var tingen for meg! På brød, med mager saus osv...

Skrevet

det med kosthold og gallestein er vanskelig. Som nyttnick sier er det veldig individuelt hva folk reagerer på. Jeg har egentlig aldri funnet ut at det er noe spesielt jeg reagerer på, eneste jeg vet er at jeg ikke taklet mat med kjøttdeig på en stund etter siste anfallsrunde.. jeg ble kvalm bare på tanken av kjøttdeig.

Skrevet

vil virkeli anbefale og få operert! Vart en helt ny verden for meg :) etter 2 år med gallestein anfall. Har desverre ingen tips til mat til deg for dette er veldig indivuduelt. Jeg kunne få anfall uten att jeg hadde spist noe som var spesielt mye fett i.

Skrevet

ja jeg har bare hat to heftige anfall og noen småanfall , men ja jeg ønsker nok å operere! men er tre uker til MR så tar nok tid og mat må jeg jo ha:) spiser jo bare supersunn mat.. går dette i lengden :S

er i permisjon så det passer meg dårlig med konstante ryggsmerter og magekramper...

noen som vet hvor lange ventelister det er på operasjon??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...