HopsiDeisy Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Plantasjen har fått på plass julevarene! Dette er jo verre enn i fjor. Jeg skulle ha noe lyng, men snudde i døren. Litt vel snodig å skulle forklare 5 åringen at det faktisk er leeenge til jul!
Gjest Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Øh, her tror jeg faktisk ikke at de er ferdig med sommervarene enda?! Håper de ikke har fått inn julevarer enda *grøss* Slutten av oktober er mer en tidlig nok!! (Men som butikkmedarbeider må jeg nok si at "det kommer til jul" er en setning som har blitt sagt mange ganger siste uken)
Dailis Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Kvalmt, så de hadde på nille og. Jeg blir irritert!!!! Nå har såvidt høsten begynt, kan ikke handelsstanden holde litt fred!!!
Gjest Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Hva skjer hvis vi går sammen, og nekter å handle julerelatert før innen enn viss tid?
Dailis Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 Det hadde vært no, men er alltid noen som kjøper. Jeg gjør det uansett ikke før det nærmer seg. Ikke en aldri så liten marsipangris engang.
Mamsen87 :) Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Ei venninne av meg hadde kjøpt seg JULEBRUS for en ukes tid siden! :S
Amy - I love whales Skrevet 19. september 2008 #8 Skrevet 19. september 2008 I år skal vi til syden i jula, blir deilig å slippe alt stresset. Kose oss skal vi likevel, samt at det blir en "julekveld" her hjemme før vi drar sammen med storesøsknene, vi bruker alltid å feire jul sammen med dem på lillejulaften siden de er hos mamman julekvelden.
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. september 2008 #9 Skrevet 19. september 2008 En ting er at man begynner tidlig på gaver og forberedelser (jeg broderer julekalender så jeg MÅ jo begynne tidlig). Noe ganske annet er å selge julevarer!! Da blir det jo liksom trøkt oppi trynet på alle enten man liker det eller ikke. Jeg er glad i jula altså, men jeg liker den best i desember!
Gjest Skrevet 19. september 2008 #10 Skrevet 19. september 2008 jeg fant bokstavkjeks med julemotiv på rimi for en mnd siden.... men konkluderte med at det må jo ha hvert en rest fra i fjor? man kanjo ikke senge det i august vel???? jeg er tydlig ute med julegaver i år, MEN det skla ikke jul inn i huset før 1.des. kvelden 30.november finner jeg frem kalenderen og gjør klart det til neste morgen, men pepperkaker og julesjoko osv skal ikek inn hit før 1. des. kanksje ne julebrus da- hvsi jeg ikke klarer å vente. vi har den reglen hvert år. julen er i desember og desember skla være stas. det er det ikke hvis man begynne rå spise pepperkaker og drikke julebrus NÅ. i september,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå