Gjest Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 sitter dere oppe med flere vinduer for hvert forum her på DIB for å få med dere alt?? Ganske mange her som er rimelig oppdaterte på ALT som skjer her... *mobbe, mobbe* hehe
trompetisten Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Et vindu for hvert forum må du skjønne :-p Og eget vindu for ekstra aktive debatter...
Gjest Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Skjønne jo at æ e bare en skarve nybegynner ;o) Tok mæ jo hele tre min å svare, hahaaaah
Gjest Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 JEg svarer bare raskt og leser fort, holder med ett vindu da, flere ville tatt lengre tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå