Gå til innhold

sfmål! hvor store er dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan dette stemme?? jeg er 35 uker på vei og målte 41 cm her akkurat nå. det blir jo langt ute av hele skjemaet det! hvor måler dere fra og til? aner ikke om det har noe med saken å gjøre,men jeg har ingen mage på "sidene", kun fremover. (spiss)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes stort ut i mine ører..

Er 36 uker og målte 35 cm.. Øverst i det grønne feltet..

Skrevet

hvem har målt deg?

fra beinet (skammbeinet) til toppen av livmora skal målet gå.

Skrevet

hehe... min samboer som har målt, men med mine instruksjoner, så skal ikke legge noe skyld på ham. jeg målte fra og til der hvor jordmor gjorde det sånn ca(eller... tydeligvis ikke!) hmm... stussa litt på det ja, for jeg har hatt så varierende mål på den der magen. har vært både langt under og langt over den røde streken. men har også hatt ulike jordmødre som har målt da. ikke rart jeg har vondt i ryggen;)

Skrevet

i uke 32 var jeg 26 cm, er dette lite? magen har ikke vokst siden den gang. er i uke 35 nå. bekymret

Skrevet

jeg er også i uke 35, målte i uke 34,-30cm og uke 32,-31ca, gikk altså ned en cm. vi skal jo øke enda disse ukene, så neste uke om jeg da ikke har økt så vil de ta en grundigere sjekk, vekstestimering.

når skal du på kontrol da, venter_på?

og marioo, tror noen som kan mål burde ta seg av den biten;)

Skrevet

Skal på kontroll tirsdag. Jeg føler ikke jeg har blitt fulgt opp skikkelig.. ikke sjekker de vekten min heller :S og hun jeg skal på til sjekk nå er ny, siden jeg har flyttet. Håper hun passer litt mer på meg, om du sjønner. Er ikke helt trygg...:)

Skrevet

jeg er 38+3 og målte idag 39 cm! utafor kurven var det ja. men de sa ikke noe....

Skrevet

jeg skal på kontroll igjen om to uker. (litt lenge til synes jeg) sjekker vel da tenker jeg:) nei, dette kan ikke stemme.... det verste er at flere kommenterer hvor liten og nett mage jeg har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...