Gå til innhold

Er Det Sant???--------Se Her------------trenger svar------------

Anbefalte innlegg

Skrevet

EG har hørt at når man er gravid me guttunge at man går allti overtid...er d sant? noen som har erfaring...? eller er d førskjellig? når eg gikk gravid m jenta mi fekk eg henne ei uke før termin...kanskje d samme skjer denne gangen å? har d noge å se eller?

Takk for svaret))!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ingen regel ar guttbabyer fødes på overtid.

alt er jo individuelt. min gutt kom en dag før termin, ikke allverdens med tid før, men motbeviser i allefall utsagnet du har hørt:)

Skrevet

Heisan du!!

Jeg fødte min føste en uke før termin og det var en jente.

Min andrfe var en gutt og han kom 14 dager etter termin... Så kansje det stemmer?? he he he

Tror ikke det har noe å si om det gutt eller jente som kommer. De kommer når de kommmer og er klar for det.(defleste iallefall)

Jeg venter jente denne gangen så nå håper jeg at jeg slipper å gå over..Men tar det egenlig som det kommer..

Skrevet

He he dramatisk overskrift:)

Det finnes jo ingen regel uten untak uansett, men jeg har faktisk aldri hørt bortsett fra et lignende innlegg her for noen uker siden at det er slik at gutta er så treige.

Nå er jeg ikke noe fan av innlegg som sier at "det stemte ikke på meg så det tror jeg ikke noe på "

Men siden du spør så kan jeg si at gutten min kom nesten 4 uker før termin og det var både mens og ul termin

Som annengangs så tror jeg det er større sjans for at du får litt før termin selv med gutt enn at du går over fordi det er gutt, men det er det bare tiden som kan vise

Skrevet

klart det ikke er sant! er så forskjellig atte. men det var visst litt større prosent av gutter som ble født på overtid enn jenter. men selvfølgelig er det forskjellig.

jeg fødte gutten min til termin jeg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...