mammaigjen!! Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Lurer bare på hvorfor det er så mange som snakker om tidlig ultralyd? Er det så om å gjøre? Vi får jo komme på ultralyd når barnet er blitt stort nok til at en ser at det faktisk er et barn. Og for de fleste skulle det vel være tidsnok å få vite den endelige terminen i uke 18. Forstår at de som har hatt problemer i tidligere svangerskap trenger tettere oppfølging. Bare lurer jeg, fordi jeg aldri har tenkt på det før jeg kom inn her på BIM.
septemberpiken Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Jeg tror ikke jeg hadde bedt om ul spesielt, men jeg har muligheten til å titte på spiren min hos fastlegen, og jeg er så nysgjerrig at jeg ikke sier nei til tilbudet. Det ser ikke ut som et barn ennå, men synes jeg er kjempeheldig som kan få følge utviklingen på denne måten likevel!
Snupi ♥ termin 24.mai 2009 Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Jeg skal til ultralyd uke 8. Da er jeg spent på om det er 1 eller 2... Satt inn to egg med ivf.. Så da synes jeg det er ok med tidlig ultralyd. Var forresten klinikken som bestemte når føste ultralyd skulle skje.
Mathilde og mini Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Jeg skal på tidlig UL fordi jeg rett og slett ikke vet hvor langt jeg er på vei. Hadde en SA i Juli, men er allerede gravid igjen. Kan ikke vite akkurat nå jeg ble gravid, jeg fikk heller ikke mensen etter SA'en. Vil også forsikre meg om at det er liv denne gangen.
gr8shag skal få 09 baby:) Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Jeg har vært på UL i dag - og er 11 uker. Det var helt fantastisk - jeg gikk privat og betalte 1200 kroner. Det er absolutt verdt det - så en frisk krabat som turnet og hoppet rundt. Frisk og fin. Verdt å være kvalm for. I tillegg så er det fint å få sjekket at alt er vel - om det ikke hadde vært det, så er det fint å ha god tid til å forberede seg. Det er ulike årsaker til at man vil ha tidlig UL - det er opp til hver enkelt. Så lenge man betaler for det selv,så er det jo heller ikke noens skattepenger dette går utover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå