Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 over at jeg ikke blir provosert over noen ting her inne i dag.. Dårlig dag eller god dag?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 dette innlegget provoserer meg!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Men da har du jo en bra DIB dag *fnis*
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #5 Skrevet 5. august 2017 Jøss, det må nesten være en rekord - nesten ni år gammel tråd som hentes opp! Anonymkode: e7d7f...6d5
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #6 Skrevet 5. august 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jøss, det må nesten være en rekord - nesten ni år gammel tråd som hentes opp! Anonymkode: e7d7f...6d5 Hvordan skjer det egentlig?? Anonymkode: c7cc0...96f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå